Amit a garanciáról tudni kell |
|
|
2011. január 13. |
Garanciális feltételek Alapesetben minden termékre 12 hónap javítási garanciát vállalunk szakszerű használat esetén, amelyet a garanciajeggyel érvényesíthet. Az ennél hosszabb garanciaidőt a termék leírásában feltüntetjük. Meghibásodás esetén a termékeket csak EREDETI garanciajeggyel, tartozékokkal sérülésmentesen vesszük át. Kis méretű termékek esetén (memóriakártya, pendrive..) a garancia a termék csomagolásán feltüntetett garanciacimkével érvényesíthető, ezért kérjük a csomagolást őrizze meg!
A jótállási jegyről: Ön a jótállási igényét jelen garancialevéllel VAGY a számlával (blokkal) érvényesítheti, ezért kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizze meg. Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.
A jótállási felelősséget kizáró feltételekről: - Javítási kísérlet vagy a garanciacímke sérülése esetén. - Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatolás, elemi csapás (pl. villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás. - Szakszerűtlen kezelés, idegen beavatkozás. - Nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás. - Természetes elhasználódás
|
Utolsó frissítés ( 2011. január 13. )
|